A Review Of ماگ حرارتی

Wiki Article

سرامیکی: رایج ترین نوع ماگ حرارتی، با جنس سرامیکی بادوام و طرح های متنوع

از شخصیت های کارتونی پسرانه گرفته تا آرم ها و نمادهای تیم های ورزشی، جذاب‌ترین ماگ حرارتی مردانه بشمار میروند.

درصورت تمایل برای ثبت سفارش و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نمایید.

ماگ حرارتی سفارشی دارای طرحی میباشد که با توجه به سلیقه شخصی خود افراد سفارش داده میشود. افراد سخت پسند یا کسانی که طرح های موجود در بازار را دوست ندارند میتوانند طرح ماگ حرارتی یا ماگ سفری خود را سفارش دهند تا بر روی ماگ چاپ شود.

در نظر گرفتن جنس ماگ نکته مهمی برای خرید ماگ می باشد. اگر قصد خرید ماگ برای منزل و محل کار دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماگ سرامیکی می باشد.

فقط یه ایراد کوچیک میتونم بگیرم اونم اینه که ارسال و تحویل شون به نظر شخصی من یه کم زمان زیادی داره

نیازها: به چه نوع لیوانی برای نوشیدنی های مورد علاقه خود نیاز دارید؟

بررسی برخی نکات به شما کمک میکند انتخاب صحیحی و دقیقی در خرید خود داشته باشید و هزینه ای که برای محصول مورد نظر پرداخت میکنید ارزشش را داشته باشد.

اگر در محل کار یا منزل نیازمند ماگ بودید، بهتر است از جنس استیل و یا سرامیک استفاده کنید. دسته دار بودن یا بدون دسته:

برای ساخت قاب عکس با چوب بستنی می توانید از مشاهده تصاویر زیر ایده بگیرید.

وقت خرید ماگ حرارتی باید حواس‌تون به جنسش هم باشه. اگه مثل من قراره هفته‌ای یه بار ماگ‌تون از دستتون بیفته، بهتره که ماگ حرارتی استیل بخرین.

برخی از ماگ های سرامیکی با تصویر سازی سه بعدی از حیوانات یا شخصیت های کارتونی و بصورت خلاقانه ای ساخته شده اند که افراد می توانند مطابق با سلیقه و علایق خود طرح موردنظر خود را انتخاب کنند و از نوشیدن در آن لذت ببرند.

ماگ استیل یک ماگ فوق العاده مناسب برای کسانی که اهل مسافرت و کمپین هستند، می باشند. ماگ های استیلی برای نوشیدنی های داغ یا سرد طراحی شده اند؛ زیرا ماگ های استیلی قابلیت ??????? ????? نگهداشتن دمای مایع سرد یا داغ درون ماگ را دارند.

کاربرد اصلی ماگ برای صرف نوشیدنی های گرم مانند قهوه و چای و نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه و شربت و .

Report this wiki page